ready?

welcome onboard,

the journey so far...

Saturday, July 19, 2008

My Best Friend


Ini kawan baik saya. Nama dia ialah Faizah Mohd Taib. Saya sangat sayang pada dia. Dia tinggal di rumah yang sangat cantik bernama LIMAPULUHSATU di Sepang. Rumahnya sangat jauh. Saya selalu rindukan dia. Dia berkerja sebagai seorang pramugari yang banyak pangkat. Dia sangat sayang pada kucing. Mukanya pun ada iras-iras kucing jahat. Tapi sangat comel dan pandai menari. Kalau saya penat menari dia akan tolong buka baju saya dan tolong saya naik tangga rumah flat saya. Cita-cita dia ialah untuk menjadi seperti bapanya. Lucu dan berwibawa, prihatin dan manja, jujur dalam segala. Saya rasa dia sudah lama mencapai cita-citanya. Kalau saya jadi kaya saya akan belikan dia sebuah kereta sukan jenama Mercedes 300sl. Saya juga akan buat sebuah rumah yang sangat cantik bernama LIMAPULUHDUA untuk dia.

Pecah kaca pecah gelas,
Sudah baca harap balas.
Pen merah pen biru,
Jangan marah i love you.

13 comments:

rainmaker said...

ur best friend is so cute...awww!

husni said...

KANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

husni said...

P/S
i already bought her the 300 sl years ago...even when we both were very poor. tapi sharing basis tho'. we get to use it once in every 365.33 days.

aiz said...

haiya...... u amde me cry owh... btw ah, my face so tembun lah that pix!!!!

husni said...

roses by any other names...

Anonymous said...

nice.

always love your writings.

you two are such a great buds. good to know the term 'bestfriend' still exists in this world.

husni said...

mous,
tq. berkobar2 sikit semangat nak menulis pasni lepas kena puji. hehe

she's more like my missing sibling la..mcm jejak kasih,terjumpa balik after all these years. yg selalu buat jahat sama2 waktu kecik. tapi kita 2 buat jahat sama2 waktu dah besar

Anonymous said...

nahh..

u should write when you want to.
not when you think that you have to.
*macam tak brape betul ayat ni, but heck.

my pujian tak bermaksud apa2, just stating the obvious :)

missing siblings? so which's the eldest sister?

lol.

jangan marah kebaya merah

husni said...

mous.
tu la..diaorg ni tak paham. suka push i tulis2. artis mmg mcm tu...takleh paksa. bila ada idea kang melimpah ruah. hehehe

errr..
kebaya merah kebaya kuning
tak marah..sajer i jelingggggg

Anonymous said...

they just can't get enough of your writings. or you.

lol.



kebaya kuning selendang hitam,
jangan lah jeling.. kang i pitammm

rainmaker said...

hahahahaha amboi amboi...pantun lagi...

mana entry baru nih?

D.N.A.S said...

Entry ini sangat comel.
Bestfren awak memang comel.

husni said...

dnas,
budak2 stf memang semuanyer comel-comel...